vineri, 12 aprilie 2013

                                                       

                                           My favourite songs 2


Am revenit la rubrica "my favourite songs"cea in care v-am spus ca va postez melodiile dragi mie. Iata-ma acuma si cu partea a doua :D o sa incerc sa postez in fiecare saptamana cate 3 melodii care imi plac :D. 

1 ) Lindsey Stirling-Crystallize ( pentru ca am facut o "boala" pentru cei care canta la vioara si fata asta mi se pare absolut adorabila <3 ):



2 ) Lindsey Stirling and Pentatonix-Radioactive:


3 ) Moon Trance song Lindsey Stirling cu un videoclip care cu siguranta o sa va sperie:


Ps : Pe saptamana viitoare cu aceasta rubrica si va doresc un weekend cat mai placut si calduros ! >:D<





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu